f ✿ мs.xιιaο fιsн: 夜 空 ♥
>パオペイ ♥ うぉあいにー

♥ birthday

Photobucket

♥ here i am ♥

2011年10月11日星期二

夜 空 ♥

剛 剛 和 一 般 朋 友 去 highway 來
他 們 在 聊 他 們 的 車
而 我 呢
就 一 面 聽 著 歌
一 面 靜 靜 的 望 著 夜 空


今 天 天 氣 蠻 晴 朗 的
看 得 到 圓 圓 的 月 亮
還 有 好 多 的 雲 朵


突 然 腦 海 中 就 出 現 了 好 多 的 為 什 麼
為 什 麼 天 空 會 這 樣 啦 ?
為 什 麼 我 會 存 在 在 這 世 界 上 啊 ?
為 什 麼 我 會 是 人 類 啊 等 等 的


真 的 有 好 多 好 多 的 為 什 麼
好 多 好 多 的 問 題 都 想 不 通


為 什 麼 我 不 是 名 人 ?
為 什 麼 我 不 是 名 媛 ?
為 什 麼 我 沒 有 iphone 4 ?
為 什 麼 我 沒 有 一 個 聰 明 的 腦 袋 ?
為 什 麼 我 是 女 生 ?


好 多 好 多 問 題 啊
想 不 完 的 問 題





想 賺 錢
賺 了 錢
就 買 iphone :)
因 為 我 沒 手 機 用 :(





可 是 我 覺 得 不 可 能 吧
失 敗






THE END

1 条评论:

  1. Do not give up so easily, as long as one to give up even a little bit will have no chance. . . You must set yourself a goal to catch up, you have recently found out the night of the moon has a large circle around? Look particularly beautiful. And your heart with a lot of questions, think too much. To come will eventually come. Relax yourself, good relaxed bar. In fact, you do not care too much about what I said, I just express my opinion only.

    回复删除